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#1 | |
Rang 4 - Mike Hailwood
F4 1000 Y10, HUSQY 510 SMR
Date d'inscription: juillet 2008
Messages: 1 251
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![]() Citation:
I saw that you used this pics on Revlimiter website. It will be better to tell them that they come from the mvagustforumfrance... HRT will have a website very soon. To have some explanations about the motor built with the 1133 cc kit, you need to ask to Progress on Revlimiter website. I am not authorize to talk about details of this tecnical development... ![]() |
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#2 |
Rang 4 - Mike Hailwood
F4 1000 Y10, HUSQY 510 SMR
Date d'inscription: juillet 2008
Messages: 1 251
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![]() Les explications sont sur Revlimiter...
Culasse préparée, conduits profilés, soupapes plus grosses... presque 230 CV au vilbrequin... çà calme. Fa falloir faire attention à la boite... Et prévoir des pneus arrières de rechange... ![]() |
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#3 |
Rang 3 - John Surtees
R312
Date d'inscription: juillet 2008
Localisation: orleans
Messages: 2 218
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![]() a voir pour la fiabilite des bielles et du vilo
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#4 |
Rang 1 - King Ago
f4 1078 312 rr corse 78/I / b4 910r corse 9/99
Date d'inscription: décembre 2010
Localisation: meudon 92
Messages: 4 238
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![]() 230cv
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Tags |
1135, hrt, kit |
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